Beğen 2

Mesajımı Almıştır O

Hadise – Mesajımı Almıştır O Şarkı sözü

Ya nazara geliyo, ya mezara gidiyo
Gerçek şu ki; aşkın ömrü var
Savaşmazsak eğer

Çabamı göremiyo, hazıra konuyo
Kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve
Büyüsü bozuluyor

Ne desem olmuyo olmuyo
Sabrımı artık zorluyo
Aşkından bıktım kalemi kırdım
Mecburen söyle birkaç cümle

Yaydan çıkan ok geri dönemez
Kimse kararımı değiştiremez
Ben daha başka ne söyleyeyim?
Mesajımı almıştır o

Yaydan çıkan ok geri dönemez
Kimse kararımı değiştiremez
Ben daha başka ne söyleyeyim
Mesajımı almıştır o

Ya nazara geliyo ya mezara gidiyo
Gerçek şu ki; aşkın ömrü var
Savaşmazsak eğer

Çabamı göremiyo hazıra konuyo
Kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve
Büyüsü bozuluyor

Ne desem olmuyo olmuyo
Sabrımı artık zorluyo
Aşkında bıktım kalemi kırdım
Mecburen söyle birkaç cümle

Yaydan çıkan ok geri dönemez
Kimse kararımı değiştiremez
Ben daha başka ne söyleyeyim?
Mesajımı almıştır o

Yaydan çıkan ok geri dönemez
Kimse kararımı değiştiremez
Ben daha başka ne söyleyeyim?
Mesajımı almıştır o
Mesajımı almıştır o
Mesajımı almıştır

Ne desem olmuyo olmuyo
Sabrımı artık zorluyo
Aşkında bıktım kalemi kırdım
Mecburen söyle birkaç cümle

Yaydan çıkan ok geri dönemez
Kimse kararımı değiştiremez
Ben daha başka ne söyleyeyim?
Mesajımı almıştır o

Yaydan çıkan ok geri dönemez
Kimse kararımı değiştiremez
Ben daha başka ne söyleyeyim?
Mesajımı almıştır o

Hadise – Mesajımı Almıştır O lyrics
Hadise – Mesajımı Almıştır O şarkı sözleri


Hadise
    Hadise isimli sanatçının seslendirdiği Mesajımı Almıştır O'ne ait sadece şarkı sözü bulunmaktadır, Sitemizde hiç bir şekilde Mesajımı Almıştır O'ne ait başka bir içerik bulunmamaktadır. Eğer şarkı sözünün sitemizden kaldırılmasına dair bir isteğiniz var ise iletişim sayfası üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Hadise

Sitemizde sanatçıya ait toplam 47 şarkı sözü bulunmaktadır. Şu anda Hadise - Mesajımı Almıştır O bakmaktasınız. Sanatçının seslendirdiği tüm şarkı sözlerine gitmek için tıklayın.

Mesajımı Almıştır One ait Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz